Olvasni jó!

Olvasni jó!

Könyvlistám 2016.

2016. január 07. - Szivárvány Lány

Éééééés, megvan az első könyv 2016-ra. Nemcsak kiválasztva, épp az előbb be is fejeztem az elolvasását. Persze, a véleményezés csak az után kezdődik, hogy végre utolérem magamat és befejezem a 2015. évben elolvasott könyvek véleményének feltöltését.

A konyvkihivas.hu oldalon 2016-ban is folytatódik a kihívás, de idén már nem veszem olyan komolyan, mint tavaly. Erre az évre azt terveztem be, hogy azokat a könyveket olvasom el legelőször is, amik már nem fértek bele a kihívás kategóriáiba, de itt vannak nekem a könyvespolcon összegyűjtve és olvasásra várva. Ebben a posztban gyűjtögetem majd össze ezeket, s folyamatosan frissítem. Közben meg persze, majd a véleményeket is megírom. Kezdjük is el írni a listát.

Könyvlistám 2016.

 

1. Nagy Franciska         Kísértetfogadó

2. Laini Taylor               Füst és csont leánya (egyik nyereménykönyvem a könyvkihíváson)

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr558250058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása