Olvasni jó!

Olvasni jó!

49. pont: Olvass el egy könyvet, ami egy televíziós műsoron alapul vagy az készült belőle.

2016. január 02. - Szivárvány Lány

richardcastle_hohullam.jpgRichard Castle Hőhullám című könyvét azért választottam ki, mert Castle sorozat rajongó vagyok. A sorozatot már régóta nézem, de igazából csak most, a kihívás alatt tudtam meg, hogy tényleg vannak ilyen könyvek.

Még megszerezni sem volt könnyű, mert megvenni nem akartam, a könyvtárban nem volt meg, egyik kolléganőm adta kölcsön, de neki is az anyukájának van meg.

Nos, azt kell mondjam, a sorozat jobban tetszik, mint a film. Ráadásul, mivel úgy olvastam, hogy a sorozatból már több évadot megnéztem, nem tudtam volna elvonatkoztatni a filmbéli szereplőktől, szóval olvasás alatt őket láttam a történetben. Így más, mint amikor az ember saját fantáziájára van utalva olvasás közben.

Jó volt azért a könyv, érdekes volt, de mégis inkább a sorozatot választom. Úgy tudom, akitől ezt a könyvek kölcsönkaptam, megvan egy másik Castle könyv is, lehet, azt még kölcsönkérem tőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr508227480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása