Olvasni jó!

Olvasni jó!

20. pont: Olvass el egy könyvet az „Ezeket egyszer el kell olvasnom!” listám aljáról.

2015. december 27. - Szivárvány Lány

jovonk.jpgA cím és a fülszöveg alapján úgy gondoltam, tényleg valami jövőben (is) játszódó könyvről van szó. De nem igazán.

A lényeg nagyon egyszerű: Bármit teszünk ma, az kihatással van a jövőnkre. Ez van leírva a könyvben, szerintem kicsit szájbarágósan.

Nem volt annyira rossz, de a főszereplők szerintem távol álltak az „igazi” tiniktől. Túl jók voltak, túl „sterilek”. Meg az milyen már, hogy nem nézem meg, ha lehetőségem van rá, hogy kinek milyen lesz a jövője?! Ugyanmá’!

Viszont azt láthatjuk belőle, hogy volt élet a Facebook előtt is.

Amúgy meg, egy kicsit klisés tini könyv, pl. szomszéd fiú-lánnyal, akikből az egyik nem veszi észre, hogy a másik szerelmes belé..... ebből lehet, hogy én már kinőttem, azért vagyok túl kritikus vele szemben. De azért nem volt annyira rossz könyv, az „egyszer el lehet olvasni” kategóriába belefér.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr678201946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása