Olvasni jó!

Olvasni jó!

28. pont: Olvass el egy könyvet, aminek a címében ellentétes jelentésű szavak szerepelnek.

2015. szeptember 12. - Szivárvány Lány

flagran.jpgRados Virág In flagranti Forró fürdő, hideg zuhany című könyvét találomra választottam ki, aztán jöttem rá, hogy pont jó lesz ellentétes jelentésű szavaknak.

Na, ez a könyv is úgy indult, hogy beleolvastam az elejébe és mivel nem nagyon tetszett, kicsit félretettem. Rados Virág nevét már hallottam, tulajdonképpen emiatt vettem le a polcról a könyvtárban a könyvet.

Amikor pár nap múlva újra kézbe vettem, magával ragadott. Egy novellaregény a párra találás, párkapcsolatok nehézségeiről, nem túl vidám kicsengéssel. A történetek nőkről szólnak és egymásba fonódnak. Az újabb történet mindig egy olyan nőről szól, aki az előző sztoriban szerepelt. A könyv alapján úgy tűnik, nehéz az ismerkedés, a megfelelő partner megtalálása – minden életkorban. Amikor már kezdtem teljesen elkeseredni, hogy senkinek sem sikerül, végre lett egy pozitív befejezésű történet, s zárásként az utolsó is kicsit ugyan klisésen, de jól végződött. „Minden jó, ha jó a vége!”

Összességében szórakoztató könyv volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr627783232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása