Olvasni jó!

Olvasni jó!

46. pont: Olvass el egy könyvet, aminek írójának monogramja megegyezik a tiéddel.

2015. augusztus 19. - Szivárvány Lány

berzsi.jpgHa már rég olvastam mesét, most belehúztam. A monogramos témához nagyon adta magát Lázár Ervin. A választást behatárolja, hogy mi van a könyvtárban, a választékból a Berzsián és Didekit kölcsönöztem ki. Az ő meséi nem "hagyományosak". A lányom például nem olvasott tőle könyvet, jobban bejöttek neki a királylányos, sárkányos mesék, Benedek Elek, vagy például a Micimackó. Valóban másképpen kell olvasni ezeket a történeteket, mint azokat, ahol a legkisebb királyfi elmegy szerencsét próbálni. Ennek is, annak is lehet tanulsága. Én szeretem a Lázár Ervin történeteket, a Négyszögletű kerek erdőt, Mikkamakkát és társait is.

Tetszett a Berzsián költőről szóló történet, el lehet gondolkodni közben barátságról, elfogadásról, megbocsátásról, türelemről. És persze a rossz itt is elnyerte a büntetését és a jó a jutalmát.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr177717002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása