Olvasni jó!

Olvasni jó!

Off, vagy valami olyasmi....

2015. december 07. - Szivárvány Lány

Jó sokáig nem jártam errefelé, kicsit az olvasással is lemaradtam, de nem álltam azért le egészen, csak kevesebb az időm. Van, amikor úgy gondolom, meglesz a lista szerinti 50, van, amikor úgy látom, mégsem. Már kiválasztottam az összes ponthoz az olvasnivalókat, olyanokat, amik elérhetőek. Következő évre is van már egy jó kis listám, a tervezett olvasnivalóval, ez már szempontok nélkül. Vagyis, az a szempont, hogy felkeltette az érdeklődésemet.

Nos, egy fontos hírt azonnal szerettem volna megosztani, amikor történt, de el vagyok havazva..... Októberben értesítést kaptam, hogy a havi kihíváson én lettem az egyik nyertes. Két nyereménykönyvet kaptam a Kossuth Kiadó felajánlásaként: J. R. dos Santos: Salamon kulcsa és Laini Taylor: Füst és csont leánya. Ezek elolvasása is a 2016. év tervében szerepel.

Korábban mindig az volt a rendszer, hogy az elolvasott könyveket először a blogra töltöttem fel, aztán a konyvkihivas.hu-ra. Ez a rendszer most borult. Néhány napja több elolvasott könyvet felraktam a könyvkihívásra, mert nagyon le voltam maradva. Itt is le vagyok, de majd behozom a lemaradást. Itt kicsit bővebb szokott lenni a véleményezésem, mint a könyvkihíváson, oda elkészült egy néhány soros vélemény, az kicsit kibővítve kerül majd fel ide. Előbb-utóbb.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr858147446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása