Olvasni jó!

Olvasni jó!

40. pont - Olvass el egy képregényt

2015. február 27. - Szivárvány Lány

Rég nem jelentkeztem, de olvasok azért..... Hamarosan jön majd a beszámoló is a könyvekről. Most egyelőre csendben haldoklok itthon, valami köhögős nyavalyával. Nem súlyos, csak kellemetlen. Úgy érzem, lázam is van, de elhagytam a lázmérőt. Kettőt. Az előbb még itt volt mellettem, most meg már nem találom. Mindegy, túlélem. Közben gyógyító rockot hallgatok, Stratovarius.... Érzem is, hogy javul az állapotom. :D

Na szóval..... A képregények sosem tartoztak a kedvenceim közé, elsőre itthon nem is találtam, a könyvtárban nézelődtem, de ott sem volt túl nagy választék. Végül a kezembe akadt az Egri csillagok képregény változata, amely eredetileg 1974-ben a Heves Megyei Népújság hasábjain jelent meg folytatásban, ezt rendezték egy füzetbe és adták ki 2013-ban. Az adaptációt Márkusz László újságíró és Zórád Ernő grafikusművész készítette.

A kiadvány nem igazán adja vissza a regény hangulatát, történetét, ahhoz túlságosan le lett rövidítve. Aki nem ismeri a regényt, vagy a filmet, ebből nem tudja követni a történetet. Érdekességnek jó, olvasmánynak kevésbé.

Közben találtam itthon még egy képregényt, szorgalmi feladatként majd beiktatom annak az elolvasását is, s majd beszámolok róla. Igaz, az indiános történetekből már rég kinőttem, de majd nosztalgiázásként fogom fel.

Most pedig készítek egy forró mézes teát és belekezdek egy újabb könyv olvasásába.....

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr577225971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása