Olvasni jó!

Olvasni jó!

42. pont: Olvass el egy könyvet, ami a tiéd, de eddig még nem olvastad el.

2015. március 18. - Szivárvány Lány
Gondolkodtam, hogy melyik kategóriába is kerüljön Kovács András Péter Multigáz című könyve, végül a fenti mellett döntöttem.
A könyvet a könyvespolcon találtam, szerintem a lányom vette valamikor, lényeg, hogy én még eddig nem olvastam. Most, úgy gondoltam, beillesztem a kihívásba, és ha már itt van, elolvasom.

Az elején kellett egy kis idő, mire elkezdtem élvezni az olvasást, de aztán egész jó kis történet kerekedett ki belőle. Szórakoztató módon parodizálta ki mai világunkat, átlagembert, ügyeskedőt, hatalommal rendelkezőt, szolgáltatót, ügyfelet..... s még sorolhatnám a kategóriákat. Nem mondom, hogy nem olvastam már jobb könyvet, de az elég jó minősítés megilleti részemről. A végén még happy end is volt. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr647281895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása