Olvasni jó!

Olvasni jó!

Könyvkihívás

2015. február 14. - Szivárvány Lány

Igaz, úgy indultam neki a kihívásnak, hogy elolvasok annyi könyvet, amennyi az időmbe belefér, ahogyan eddig is. Annyi lenne a különbség, hogy most szempontok alapján választom ki az elolvasandó könyvet, így rábukkanhatok olyan könyvre, amit enélkül sosem találtam volna meg. Ehhez képest néhány napja regisztráltam a http://www.konyvkihivas.hu/index.php oldalon, mivel úgy gondoltam, talán sikerül a kiírtak szerint teljesíteni a kihívást.

Ma már ezt úgy gondolom, talán mégsem, hiszen jön a jó idő, s a munka, háztartás, egyéb hobbi mellé még bejön a rendszeres séta, túrázás, kirándulás is. Így az olvasásra megint kevesebb idő fog jutni. Azért a regisztrációt nem bántam meg, ha mégsem sikerül teljesíteni a kihívást, akkor sem történik semmi. Az oldal nyereményjátékot is hirdet, szóval, még nyerni is lehet azon kívül is, hogy az olvasással rengeteg jó élményt nyer az ember. Valamint, több kategóriában lehet pályázni.

Ahogy néztem, ott a kategóriák egy picit változtak, ami biztos, nincs betiltott könyv, ellenben van "Egy mai szerző mesekönyve".

Az oldal böngészése arra is jó, hogy könyveket nézegessen az ember, ötleteket az olvasáshoz, kihívással vagy anélkül. A kategóriákhoz feltöltött könyvek azért nem tuti, hogy odavalók, láttam már párat, ami kissé eltévedt, de érdemes benézni, mert érdekes olvasmányokra lehet lelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr737175733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása