Olvasni jó!

Olvasni jó!

21. pont: Olvass el egy könyvet, amit édesanyád szeret.

2016. január 02. - Szivárvány Lány

A könyvre olyan kategórián belül esett a választásom, ahol ez egy elfogadható könyvnek látszott. Az anyám nem egy könyvmoly, fogalmam sincs, mi tetszene neki.

debbie.jpgDebbie Macomberneve ismerős volt a Cédrusliget sorozatból. Nem olvastam még semmi sem tőle, a Cédrusligetet filmet néztem és nem volt rossz. Ezért gondoltam, hogy belevágok a Szerelmes sorok című könyvbe.

El lehetett olvasni, de túl szirupos volt….

A saját történetén kívül két pár történetét ismerhetjük meg, akik a panzióban szállnak meg. A fiatal lány anyja nagyon idegesítő volt, ahogy rátelepedett a lányára. A másik párnál meg a férj volt antipatikus.Megismertük a problémáikat, aztán persze minden jól végződött.

Jo Marie oldaláról hiányérzetem volt, hogy Mark múltját nem ismerhettük meg, de aztán rájöttem, hogy ez egy sorozat első kötete, tehát valószínűleg a későbbiekben erre is fény derül. Ezt valószínűleg már nem fogom megismerni, annyira nem nyűgözött le, hogy kíváncsi legyek a folytatásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr928227450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása