Olvasni jó!

Olvasni jó!

19. pont: Olvass el egy igaz történeten alapuló könyvet.

2015. december 27. - Szivárvány Lány

Amint látszik, kicsit belehúztam a dokumentálásba. Amúgy, az utolsó könyvet olvasom, tehát olvasásilag nem állok rosszul és már a konyvkihivas.hu-ra is feltöltöttem a véleményemet, de itt jól elmaradtam. Igyekszem pótolni, elvégre szabadságon vagyok. Ha most nem lesz rá időm, akkor soha. (Hiába a szabadság, repülnek az órák, a napok, annyi tervem van még, amit meg akarok csinálni ez alatt a pár nap alatt..... hajjjajj....)

Na, off vége, jöjjön a könyv. :)

uvegfal.jpgSzerettem volna Robert Merle-től olvasni valamit, mivel eddig ez még kimaradt az életemből. Az Üvegfal mögött című regényére esett a választásom. Nos, vagy rossz könyvet választottam, vagy ez nagyon nem az én stílusom. Ezért is tartott ilyen sokáig az olvasás.

A történet egy francia egyetemen játszódik, ahol a diákok elégedetlenek, sokat politizálnak, a professzoroknak a legfontosabb a tekintélyük…. Ez már nem az én világom. Én úgy gondoltam, az egyetemre a diákok tanulni mennek, itt a diákok a lázadással voltak elfoglalva. Biztosan megvan ennek a háttere (igen ami nekem is lejött, pl. a mostoha körülmények az egyetemen, a tekintélyelvűség), de a mélyebb okokat nem ismerem, őszintén szólva, nem is érdekel. :P (Felszínes vagyok, na. :) )

Nagyon nehezen sikerül végigküzdenem magamat a regényen, rengeteg szálon fut, rengeteg szereplővel, sokszor nem sikerült azonnal beazonosítanom, hogy éppen kiről is van szó, a neveknek is számomra hasonló a hangzása, az sem derül ki csak a névből, hogy fiú-e vagy lány. Nem tetszett. Talán majd később megpróbálkozom valamelyik másik regényével. Szerinte jóval később.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr528202012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása