Olvasni jó!

Olvasni jó!

12. pont: Olvass el egy novelláskötetet.

2015. december 27. - Szivárvány Lány

novellak.jpgEredetileg nem Örkény István Egyperces novelláit néztem ki ebbe a kategóriába, de azt a könyvet, amit kinéztem, sehogyan sem tudtam megszerezni. Nem tettem le azonban róla, hogy elolvasom, amint sikerül valahol rálelnem.

Évekkel ezelőtt már olvastam az egyperceseket, de hát, hol van az már.

Most élvezettel olvastam újra. Bevallom, volt olyan, amelyiket nem tudtam értelmezni, de a legtöbb igazán frappáns és elgondolkodtató.

Érdemes időnként újra elővenni, s nem feltétlenül egy lendülettel végigolvasni, hanem időt szánni rá, egy-egy novellát elolvasni, elgondolkodni rajta.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr728201978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása