Olvasni jó!

Olvasni jó!

39. pont: Olvass el egy varázslatos könyvet.

2015. szeptember 04. - Szivárvány Lány

evermore.jpgAlyson Noel Evermore mindörökké című könyvéről nem sok írnivalóm van. 

Nagyon kamasz fantasy könyv, de én szeretem ezt a stílust, ezért aztán tulajdonképpen, tetszett. Nem szabad tőle sokat várni, de kikapcsolódásként nem rossz. Vámpíros történetből sokkal több van, halhatatlanokról kevesebb könyv születik.

Valamikor már mintha olvastam volna, de nem emlékeztem már pontosan rá, úgyhogy élvezettel olvastam, gyorsan a végére értem. Később derült ki, hogy ez egy sorozat, annyira azért nem ragadott meg, hogy a többit is elolvassam. Meg úgy láttam, film is van belőle, azt egyszer lehet, hogy megnézem.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr497760980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása