Olvasni jó!

Olvasni jó!

15. pont: Olvasd el egy népszerű szerző első könyvét.

2015. május 21. - Szivárvány Lány

Hú, jó régen nem sikerült írnom, kissé zűrösek most a napjaim, egyszerűen nem volt rá se időm, se energiám. Az olvasás megy azért, bár kissé az is lelassult.... Utolsó írásom óta mindenesetre több könyvet is elolvastam, igyekszem most már dokumentálni is őket.

Egy népszerű szerző első könyveként John Green: Alaska nyomában című könyvét olvastam el. Nem kategória alapján történt a választás. :)

Tulajdonképpen ezt a könyvet is a borítója, vagyis kinézete és címe alapján választottam, csak ezt a lányom könyvespolcáról. Nézegettem, melyik könyv lehet, amelyiket még nem olvastam és tetszene, akkor akadt a kezembe ez a könyv, én meg rácsodálkoztam, hogy ezt még sose láttam. Pedig szoktam arról a polcról is keresgélni.

Amikor elkezdtem olvasni, először nem értettem, miről is fog szólni. Alcím-félében szerepel, hogy: első pia, első balhé, első csaj, utolsó szavak. Ez oké, de az elején mégsem értettem, hogy mire fog kifutni a történet. Aztán kiderült….. és akkor már érdekelt, hogy mi fog belőle kialakulni. Értetlenségem oka lehet az is, hogy a könyv fiataloknak íródott, én megy ugye, már egész más korosztály vagyok. :) 

Nem akarom a történetet elmesélni, olvasni már nem érdekes, ha tudjuk, mi fog történni…. A szereplők kamaszok, akik tele vannak lázadással, gátlásokkal, feszegetik a határaikat, keresik önmagukat. Fura volt, hogy a tragédiát aránylag könnyen feldolgozták, de az is annak tudható be, hogy még fiatalok, hamar túlteszik magukat bármin.

Nem ez lesz a kedvenc könyvem, de nem volt unalmas, nem volt szokványos történet, tehát tulajdonképpen tetszett.

Sosem olvastam még John Greentől semmit, a stílusát sem ismertem, de nézelődés közben találtam egy másik könyvét, amiről jó véleményeket olvastam, a Csillagainkban a hiba, egyszer talán arra is sort kerítek, hogy elolvassam.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr297477684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása