Olvasni jó!

Olvasni jó!

5. pont: Olvass el egy könyvet, aminek a címében számjegyek szerepelnek.

2015. április 11. - Szivárvány Lány

Úgy gondolom, annak ellenére, hogy már minden könyvét olvastam egy ilyen listából nem hiányozhat Rejtő Jenő. A tizennégy karátos autó című regényét választottam, bár mindegy lett volna, hogy melyik, mindegyiket olvastam már sokszor, de mindig élvezem. Így aztán annak alapján választottam ki, hogy a listába hová tudom beilleszteni. :)

Néhány éve eléggé nehéz időszakot éltem, folyton fáradt voltam, munka és család mellett két suliba is jártam, rengeteget kellett tanulnom, komoly könyvet látni sem bírtam, na, akkor kiolvastam az összes Rejtő könyvet, legalább kétszer. Tökéletes pihentető volt a fáradt agyamnak. :)

Sokat nem lehet mondani a könyvről, aki ismeri Rejtőt, ismeri ezt a könyvet is, aki nem, az olvassa el. :) Szórakoztató, remek kikapcsolódás olvasni bármelyik könyvét. Minden könyvében van pozitív hős, A tizennégy karátos autóban szeretnivaló Gorcsev, a becsületes csirkefogó, aki a szerelméért (meg amúgy is) gondolkodás nélkül bármilyen vakmerő dologba belevág. Jókat szórakozunk a kalandjain, aztán a végén elnyeri a jutalmát.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr667358486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása