Olvasni jó!

Olvasni jó!

10. Olvass el egy misztikus vagy krimi könyvet.

2015. április 09. - Szivárvány Lány

Ebben a kategóriában igazán nagy a választási lehetőség, abszolút véletlenül esett a választás Ben Aaronovitch: London folyói című könyvére. Tetszett a borítója (gondolkodtam a "csak a borítója alapján választottam ki" kategórián is), a címe, elolvastam az első oldalon írt véleményeket, ez alapján kölcsönöztem ki a könyvtárból. Volt például egy ilyen mondat a hátsó borítón: "Ben Aaronovitch urban fantasybe oltott krimije szellemes stílusával és ötletgazdag történetével hatalmas sikert aratott Angliában".

Na, a véleményekkel ellentétben, nekem nem igazán tetszett a könyv. Az elején jól indul, de aztán eléggé elvesztettem a fonalat és nem is sikerült újra megtalálnom. Volt egy olyan vélemény, hogy "A CSI és a Harry Potter tökéletes keveréke". Én a CSI-t is szeretem és a Harry Pottert is, de ez a könyv számomra nyomokban sem tartalmazta azt az izgalmat és élményt, mint az említettek.

Olvasás közben volt olyan gondolatom, hogy eredeti nyelven elképzelhető, hogy élvezhetőbb a történet, de néhány logikai hiányosságot az eredeti nyelv sem pótolna. Csak egy példa: számomra nem derült ki, hogy Nightingale felügyelő honnan szerezte az információt a vámpírházról, s ezért az a rész is kicsit a levegőben lógott. Temze mama és Temze apa és a "gyerekeik" is eléggé furcsák voltak.... Meg a történet is a leszakadt arcokkal és minden mással.... Az sem derült ki legtöbbször, hogy Peter miért pont azt teszi, amit tesz. Végigolvastam, mert kíváncsi voltam a végére, de a folytatásra már nem neveznék be. Pozitívumként annyit azért megemlítenék, hogy volt néhány humoros mondat a könyvben, amin jót lehetett mosolyogni, de számomra ennyi. Ja, és még annyi, hogy az interneten rákerestem a mellékfolyókra és megnézegettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr957352326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása