Olvasni jó!

Olvasni jó!

10. pont - Olvass el egy misztikus vagy krimi könyvet.

2015. február 01. - Szivárvány Lány

Na, ez az a pont, ahová aztán lehet válogatni a kínálatból. Én könnyű helyzetben vagyok, szeretem a krimiket és a misztikus könyveket is. Vagyis, dehogy vagyok könnyű helyzetben, túl nagy a választék. :) Itthon rengeteg régi krimink van, most jöjjön két olyan könyv, amelyet nemrég vettem használt könyv árusnál, krimik magyar íróktól, csakhogy egy kicsit elrugaszkodjunk a "klasszikus" krimiktől (pl. Agatha Christie - persze tőle is van itthon pár könyv). Ezeket már olvastam, tehát nem ezek közül fogok válogatni a kihíváshoz, de hátha valakinek megtetszik. Persze, azt figyelembe kell venni, hogy ezek a könyvek a hetvenes, nyolcvanas években íródtak, az akkori stílusban. Csak az kezdjen hozzá, aki nem vár őrült pörgést és vad akciókat.

Fóti Andor: Kelepcében az alvilág

A könyv Fóti Andor visszaemlékezése, aki 1946-ban a háború után újjászerveződő rendőrségnél helyezkedik el, s a nyomozásaiból ad képet a könyvében.

Gyürk Sarolta: ZM 00-28

Klasszikus magyar krimi, központban a pénz megszerzése.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr137126573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása