Olvasni jó!

Olvasni jó!

41. pont - Olvass el egy könyvet, aminek írójától még nem olvastam eddig semmit.

2015. január 30. - Szivárvány Lány

A kihívást eredetileg is azért kezdtem el, hogy kimozduljak az "olvasási komfortzónámból", rábukkanjak olyan könyvekre, amikre egyébként nem biztos, hogy rátalálnék. Az, hogy igazam volt, már bebizonyosodott, már találtam néhány olyan könyvet, amelyeket a szempontokat böngészve választottam ki. Ilyen az ehhez a ponthoz választott könyv is: Remenyik Zsigmond Különös utazás.

Eredetileg egy másik ponthoz választottam, viszont lett két könyv, amely annak és ennek a pontnak is megfelel, így osztottam el.

A könyv kisregény, nagyjából másfél óra alatt a végére lehet érni. Sosem olvastam még Remenyik Zsigmondtól könyvet, s szerintem ez így is maradt volna, ha nem kezdek el szempontok alapján keresgélni. A regény eleje eléggé borús hangulatú, meg is állapítottam, hogy ez az író nem volt valami optimista ember. A második fele viszont felfelé ívelt, teljesen más hangulatot árasztott. Számomra kicsit mesére emlékeztetett.... minden jó, ha a vége jó.

Örülök, hogy ráleltem erre a könyvre, az írótól már ki is néztem egy másik könyvet, amelyet megemlít ebben a regényben, a címe: Északi szél.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr387125679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása