Olvasni jó!

Olvasni jó!

27. pont - Olvass el egy könyvet, aminek egy nap alatt a végére lehet érni.

2015. január 29. - Szivárvány Lány

Ehhez a ponthoz Karinthy Frigyes Tanár úr kérem című könyvét választottam ki, amit ugyan olvastam már többször, de utoljára van már vagy 20 éve.

Arra emlékszem, hogy mindig nagyon élveztem az olvasását, nagyon pörgős, a leírások annyira visszaadják a hangulatot, hogy az ember szinte úgy érzi, ő is ott van az osztályban. :)

Tulajdonképpen a több mint 100 évvel ezelőtt íródott könyv kategóriába is beleillik, mert 1913-ban íródott, de oda majd valami mást keresek.

Nem emlékeztem már Illés Endre előszavára, most elolvasva nekem kicsit terjengős volt, túl sokat idézett a könyvből. Eszembe juttatta viszont, hogy a régebbi könyvekben sokszor olvastam olyan előszót, amit másik író írt a műről, a mai könyvekben ilyen már nemigen van.

Most egy időre újra félreteszem a könyvet, de néhány év múlva majd biztos újra a kezembe kerül, s újra elolvasom.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr787122187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása