Olvasni jó!

Olvasni jó!

48/1. pont: Olvass el egy mai szerző mesekönyvét.

2015. július 31. - Szivárvány Lány

trapi.jpgKicsit megváltoztattam a sorrendet, mert a sorban következő könyvhöz még nem született meg a vélemény és most nem volt rá időm.

Szereztem még néhány könyvet ma a könyvtárból, megvan az utánpótlás is. :)

Az eredeti listámban nem szerepelt mesekönyv, abban betiltott könyv volt. A Könyvkihívásban már mese van. Én benne hagyom mindkettőt, belefér. :)

Nagyon rég olvastam már mesét, a lányom is rég kinőtt belőle…. Nagyon jó, hogy megtaláltam Darvasi László Trapiti című könyvét, hihetetlenül jó. Van benne mese, rejtély, nyomozás, izgalom, szerelem, krimi, tökfőzelék. Nem tudom, a gyerekeknek mennyire tetszik, de én nagyon élveztem az olvasást. És, amit a mesékben nagyon szeretek: Minden jó, ha jó a vége.

A könyvtárban, amikor visszavittem a könyvtáros megjegyezte, hogy jó régi könyveket kölcsönöztem ki. S valóban 2002. a kiadás éve. Akkor még a gyerekem is olyan idős volt, hogy olvashatta volna. Nem rémlik, hogy járt nálunk akkoriban a könyv, pedig a lányom 3-4 éves korától könyvtárlátogató. Nos, én most megtaláltam és tetszett.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr497669266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása