Olvasni jó!

Olvasni jó!

29. pont: Olvass el egy könyvet, ami egy olyan helyen játszódik, ahová mindig is el akartál jutni.

2015. június 22. - Szivárvány Lány

Rájöttem, hogy egy csomó könyv véleményem így kezdődik, mint ez is: sokáig gondolkodtam..... De tényleg így van. Vannak olyan kategóriák, amelyeknél túl sok a választható könyv, nehéz eldönteni, melyik is legyen az igazi. Persze, jövőre is fogunk olvasni, akkor majd jöhet a többi. :D

Sokáig gondolkodtam, melyik legyen az a könyv, amelyet ehhez a kategóriához választok. Sokfelé szeretnék eljutni, mi is legyen az az egy.... Először egzotikus, távoli tájakban gondolkodtam, aztán valahogy eszembe jutott ez a könyv, amit valamikor régen már olvastam, és azonnal megvolt a döntés. Peter Mayle: Egy év Provance-ban. Ez lesz az!
A könyv olyan szeretettel írja le Provance-t, hogy azonnal indulni szeretnék, hogy lássam azt a könyéket, megismerkedjek az emberekkel, felvegyem az ottani nyugalmas életritmust. Az író stílusa nagyon tetszik, élvezetesen, humorral írja le a történéseket. Nagyon tetszik, hogy a kellemetlenségekről, kényelmetlenségekről is abszolút pozitívan ír, s annak ellenére, hogy nem minden történik a terveik szerint, mindenből kihozzák a legjobbat.
Szorosan nem ide tartozik ugyan (vagy mégis :) ), de a Bor, mámor, Provance c. film is nagyon tetszett, már többször is láttam. A könyvet még nem olvastam, de ami késik.....
Röviden a véleményem a könyvről: Imádom!

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr837565864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása