Olvasni jó!

Olvasni jó!

16. pont: Olvass el egy könyvet, amit a kedvenc íród írt, de eddig még nem olvastad.

2015. március 09. - Szivárvány Lány

Jajjj, nem értem, hová lett a posztom. Valamit rosszul csinálhattam, mert megírtam, emlékeim szerint el is mentettem, mégsincs meg. Még szerencse, hogy a könyvkihívás oldalra is átmásoltam a véleményemet, így nem kell újra fogalmaznom. :)

Vavyan Fable a kedvenc íróm, szinte az összes könyvét olvastam és szinte az összes könyve megvan. A legújabb könyvét a Holt volt, holt nem volt.... (Banyamese) című könyvet még ősszel megvettem a munkatársaimtól a névnapomra kapott könyvutalványból. Aztán, valahogy nem volt időm olvasni, most kerítettem sort rá.
Olvasás közben azon gondolkodtam, hogy vajon én változtam-e meg (ebben biztosan van valami), s eddig nem vettem észre, vagy a mostani írásaiban még sokkal több a moralizálás, mint a régebbiekben. Annyival több, hogy nekem már kicsit sok. Nem jelentett azért nagy nehézséget a könyv végigolvasása (504 oldal), de voltak részek, amiket már kicsit untam. Néha már túlságosan erőltetett a szereplők szlengje......
Az akció- és kalandregények között szerepel, ehhez képest túl sok volt benne a szellem.

Összességében: a könyv a hagyományos Fable-stílusban íródott, de nem ez lett a kedvenc könyvem tőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassmindennap.blog.hu/api/trackback/id/tr67255045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása